czwartek, 12 lutego 2015

Nic dodać, nic ująć

Cześć wszystkim.

Jako, że mieszkam w woj. małopolskim to ferie mam jako ostatnia.
Warto było na nie czekać, bo wszyscy zakończyli ten błogi 2- tygodniowy stan, tylko małopolska będzie balować :D
Ja rozpoczęłam ferie tydzień wcześniej, ponieważ jestem chora.
Więc nie będę pisać nic o szkole jak to teraz wszyscy.Ogólnie moje życie jest huśtawką raz jest dobrze raz źle, a czasem po prostu nijak.
Kiedyś mieszkałam w pięknej wsi. Otaczały mnie konie, na łące pasły się krowy i inne zwierzęta hodowlane. Wszystko zmieniło się, kiedy moja mama wyszła za mąż. Jak zapewne się domyślacie, nie był to mój rodzony ojciec. Rodzice byli razem i mieli za siebie wyjść, ale rozstali się. Wracając do rzeczy po ślubie mamy, przeprowadziliśmy się do miasta... Eh, mieszkamy teraz z moimi ''dziadkami". W tym domu jestem nikomu niepotrzebna i najlepiej jak bym znikła. Mam dwóch braci, ale jeden jest przyrodni. Teraz jestem szczęśliwa, bo moja rodzina jest pełna, ale właśnie, nie wracajmy do przeszłości liczy się chwila która teraz trwa! Kocham moją rodzinę i tyle. :) Co do chwili... Jak wam mija Tłusty Czwartek? Ile pączków wsunęliście :D ? Za dwa dni walentynki i wiem już z kim je spędze <3 :)  A tu macie jakieś takieś zdjęcia ;P



Zapraszam do komentowania i obserwowania za wszystko się odwdzięczam! :)


















6 komentarzy:

  1. Hah ja zjadłam 3 a ty? :D Obserwuje i licze na rewanż ! :) http://mojezycietakiezmienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też 3 :D Wstyd się przyznać, ale próbowałam cię zaobserwować, ale nie mogę znaleźć tego głupiego guziczka
      >.< Może Ty coś poradzisz, bo ja się na tym nie znam ;\

      Usuń
    2. OK. Już sobie poradziłam :D

      Usuń
    3. heheh nie martw się,też miałam na początku z tym problem :)

      Usuń
  2. Hej tu Basieq ze strony emmastory.pl ;)
    prosiłaś, abym zajrzała na Twojego bloga, więc oto jestem ;)
    cóż ja zjadłam 0, bo nie lubię pączków ;D
    Pozdrawiam, a jutro zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłam 2 pączki, ale to w sumie nic nowego, bo nie potrzebuję święta żeby je jeść XD
    pozdrawiam :)
    Zapraszam!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń