wtorek, 10 lutego 2015

Cześć

Nazywam się Zuza. Po prostu Zuza :)

Stworzyłam ten blog, ponieważ chcę się w końcu oderwać od rzeczywistości.

Jeżeli kogoś ciekawi zdanie drugiej osoby, jego zainteresowaniem jest muzyka, książki
 lub rysowanie albo po prostu zabłądził w internetach ( :D ) , to ten blog jest właśnie dla niego ! 
Wiem, wiem kiepska reklama, ale jest na dobry początek.



Większość ludzi, kiedy pierwszy raz mnie spotkają uważa, że jestem bardzo spokojna, ale w rzeczywistości tak nie jest. Uwielbiam się śmiać. Z natury jestem wybuchową osobą i chcę to zmienić.

Co do moich zainteresowań, to kocham śpiewać i grać na różnego rodzaju instrumentach. Najczęściej słucham reggae, alternatywnego rocka, a mój ulubiony zespól to Coldplay.. .Moją pasją jest też rysowanie, a konkretnie szkic portretów. Amatorsko pisze książki i wiersze. Może kiedyś podzielę się którąś z książek..

Teraz opowiem co na poważnie tu będzie:

Będę dzielić się z wami przeżyciami i różnymi sytuacjami z mojego życia, które nie jest tak nudne na jakie sie wydaje. Pojawią się poradniki dla amatorów rysowania. Podzielę się też swoją największą pasją muzyką, a w jaki sposób to już się dowiecie sami.:) Czasem wstawię PO PROSTU link do dobrej piosenki, filmu lub zdjęcie książki. Będą tu porady dla nastolatek/ów takich jak ja...

Na dziś to  tyle, bo gdybym pisała dalej to chyba stworzyłabym swój życiorys.

Jeżeli zaciekawiłam was, to zachęcam do ponownego zaglądnięcia na mojego bloga i obiecuje, że bede się starać. :D POSTY POJAWIAĆ SIĘ BĘDĄ ŚREDNIO  3-7 RAZY W TYGODNIU CZYLI ZALEŻY KIEDY BĘDĘ MIEĆ CZAS. :) 
              
                                                                                                To... Po prostu cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz